Etter blindaudition, innledende runder og dueller er Anders Strøm fortsatt med i The Voice, og selv om han ser på det som en samling med gode venner så vi han selvsagt vinne.
– Når man har kommet så langt vil man jo til topps, men det er utrolig mange gode musikere med i konkurransen, forteller Strøm.
Han ble valgt til Jarle Bernhoft sitt lag, men nå slippes deltagerne fri på egenhånd.
Strøm har også med seg gitaren i studio og han byr på livesang med en av sine egne låter.













