Kundeservice

Spørsmål og svar

Her finner du svar på viktige spørsmål vedrørende digitalt abonnement hos JærradioGruppen AS. Finner du ikke svar på det du lurer på kan du kontakte oss på telefon 51 97 92 00.

Hvordan bestiller jeg digitalt abonnement hos dere?
Du kan bestille abonnement på våre nettsider her.

Før du gjennomfører en bestilling, må du lage en konto hos oss. For  å gjøre dette klikker du på lenken «Lag konto» i hovedmenyen eller klikk her. Ved registrering må du oppgi brukernavn, fullt navn og e-postadresse.

Når registrering er fullført må du bekrefte registrering og sette et passord for kontoen din. Dette gjør du ved å klikke på bekreftelseslenken du mottar fra oss. (Sjekk spam-filter eller søppelpost om du ikke finner e-posten i innboksen direkte). Når dette er gjort kan du logge inn på våre sider og gjøre din bestilling her.

Ved bestilling via våre nettsider betaler du med et betalingskort som du registrerer i bestillingen. Betalingskortet vil bli lagret, og abonnementet er løpende til det sies opp.

Hvilke abonnementstyper tilbyr dere?
Se oversikten over våre ulike abonnement her. Alle våre abonnement inkluderer full tilgang til våre digitale tjenester.

Hva kan jeg administrere på abonnementet selv?
Du kan gjøre flere endringer på ditt abonnement selv. For å gjøre dette, må du logge inn på din konto.

Her får du følgende valg:

  • Se oversikt over bestillinger/ordrer
  • Endre e-postadresse
  • Endre passord
  • Se egen besøksstatistikk
  • Avslutte ditt abonnement

Slik avslutter du ditt løpende abonnement
Ditt abonnement fornyes automatisk. Abonnementet fornyes til den perioden som ble valgt i kjøpsøyeblikket. Abonnement kan når som helst sies opp med virkning fra kommende abonnementsperiode. En oppsigelse gjennomføres på «Min konto», under “Abonnement”.  Merk at  uteblitt betaling ikke anses som oppsigelse.